RoutIT zet nieuwe standaard in Support voor ICT-partnerkanaal

RoutIT start 2017 met ruimere openingstijden voor technische ondersteuning. Met ingang van 02 januari 2017 is RoutIT Support bereikbaar van 8 tot 20 uur.

Zakelijke klanten werken vaker buiten kantooruren én zijn steeds meer afhankelijk van ICT-diensten. Zij verwachten daarom ook buiten kantooruren ondersteuning van hun dienstverlener. Met deze ruimere openingstijden ondersteunt RoutIT haar partners ook bij implementatie en onderhoud buiten de reguliere werktijden. De service-uitbreiding is kosteloos voor alle ICT-partners van RoutIT.

Pieter Zwart, directeur Operations bij RoutIT: “Met de verruimde openingstijden zetten we een nieuwe standaard voor het ICT-partnerkanaal. Uniek is het feit dat de supportafdelingen ook buiten kantooruren door onze vertrouwde engineers worden bemand. Zo zorgen we ervoor dat onze partners de gehele dag dezelfde ondersteuning krijgen.”

De nieuwe openingstijden zijn een eerste logische stap in de 24×7-visie van RoutIT. Onlangs kondigde de ICT-serviceprovider uit Ede de nieuwe productgroep 247Services aan. Met diensten als alarm en monitoring stelt RoutIT haar partners in staat een totaalconcept voor continuïteit en bereikbaarheid te bieden.

Over RoutIT
RoutIT is opgericht in 2000 en biedt innovatieve diensten op het gebied van internet, cloud, connectiviteit- en communicatie oplossingen. Dit doet RoutIT uitsluitend via lokale ICT-partners. Inmiddels bedient RoutIT ruim 100.000 mkb-klanten via meer dan 1.500 lokale partners.

06

ook Partner worden?

U zoekt innovatieve bouwstenen waarmee u als partner elke standaard- of unieke ICT uitdaging kan tackelen? Samen met RoutIT
bent u in staat een dienst op maat
te leveren aan uw klanten.

MEER INFORMATIE
u zoekt een partner?

U zoekt een vertrouwde partner, lokale support, en innovatieve kostenbesparende diensten?

MEER INFORMATIE